Slovník

vysvětlení pojmů. často kladené otázky

24x7 service
Pokrytí 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.
6-hour CTR service
Závazek opravy zařízení do 6 hodin od oznámení.
Call
Servisní požadavek.
CDMR
(Comperhensive defection material retencion), ponechání vadných médií a jejich komponentů.
Coverage window
Časové okno pokrytí.
CSR
(Customer Self Repair), oprava samotným zákazníkem.
CTR Service
(Call to Repair Service), oprava zařízení ve stanoveném čase od oznámení zákazníkem, závazek opravy ve stanoveném čase.
Datasheet
List se specifikací.
DMR
(Defective Media Retention), ponechání vadných médií.
Electronic remote support solution
Řešení pro elektronickou vzdálenou podporu.
Hardware replacement
Podpora hardwarových komponentů, produktů.
Incident
Porucha.
Installation
Základní instalace produktu (HW – hardware).
Installation & Start-up
Základní instalace produktu (HW – hardware) a služby Start-up (spuštění systému, aktualizace verze OS a ovladačů).
NBD Service
(Next Business Day Service), podpora s odezvou následující pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.
NBD Exchange
(Next Business Day Exchange), podpora s výměnou následující pracovní den. Služba se považuje za dodanou expedicí náhradního dílu, resp. zařízení z centrálního evropského skladu HPE.
On site
Na místě u zákazníka.
On site hardware support
Hardwarová podpora na místě u zákazníka.
On site response time
Reakční doba na podporu u zákazníka, závazek reagovat u zákazníka na místě ve stanoveném čase.
Parts only
HPE poskytne bezplatné díly potřebné na opravu.
Post Warranty Service
Pozáruční servis.
Remote support
Vzdálená podpora.
Remote support solution
Řešení pro vzdálenou podporu.
Replacement parts
Náhradní díly.
Replacement parts inventory
Sklad náhradních dílů.
Response time
(Reakční doba), závazek reagovat na požadavek ve stanoveném čase.
Service delivery
Dodávka služby, výkon služby.
Software support
Po nahlášení problému s HW (hardwarem) odpoví technik Centra podpory na váš telefonát do 2 hodin. HPE poskytuje podporu pro vyřešení identifikovatelných opakovatelných problémů i podporu zaměřenou na zjištění náhodných problémů. Zákazníkovi se poskytuje pomoc při řešení problémů a nastavení konfiguračních parametrů.
Technical support
Technická podpora.
Troubleshoot
Hledání problému/závady.
Work to completion
Práce až po ukončení opravy.